W związku ze zbliżającą się 100 Rocznica Odzyskania Niepodległości w naszej szkole będzie miał miejsce konkurs w formie gry miejskiej dotyczący postaci Władysława Grabskiego. Jego celem jest przybliżenie postaci tego znanego i cenionego polityka okresu międzywojennego.
Konkurs odbędzie się 21 marca w godz. 9-14.00
Śladami Władysława Grabskiego
21.03.2018
Organizatorzy
1. Organizatorem gry miejskiej Śladami Władysława Grabskiego, rozgrywanej 21.03.2018 r w Warszawie jest Zespół Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 z siedzibą przy ul. Jana Pawła II 69.
2. ZSSiL nr 2 w dalszej części Regulaminu nazywany jest Organizatorem.
3. Fundatorem nagród jest Organizator.
4. W Grze mogą brać udział wyłącznie uczniowie: ZSSiL nr 2, Liceum im. Traugutta, CKU ul. Księcia Janusza.
Zasady Gry
1.Gra zostanie przeprowadzona 21.03.2018 r. na terenie Warszawy. Każda z grup zaczyna Grę w wyznaczonym dla siebie czasie:
CKU – start 9.00
ZSSiL nr 2 – start 9.15
Liceum im. Traugutta – start 9.30
Czas przewidziany na Grę to 3 godziny. Koniec Gry dla poszczególnych grup to:
CKU – 12.00
ZSSil nr 2 – 12.15
Liceum im. Traugutta – 12.30.
2. W Grze uczestniczą trzy drużyny czteroosobowe. Każda z osób uczestniczących w Grze powinna być w dobrym stanie zdrowia. Oprócz tego Uczestnicy powinni zadbać o wygodny ubiór (zwłaszcza buty), a także ( w razie niepogody) o odpowiednie akcesoria chroniące przed deszczem.
3. Celem uczestników Gry jest przejście całej trasy poprzez odgadnięcie lokalizacji kolejnych miejsc kontaktowych. Miejsca zostaną zlokalizowane za pomocą pytań naprowadzających. Każda drużyna będzie miała 3 szanse na odgadnięcie lokalizacji kolejnego miejsca. Pytanie 1 najtrudniejsze będzie punktowane za 3 punkty. Jeżeli drużyna nie jest w stanie odpowiedzieć dostaje pytanie naprowadzające łatwiejsze za 2 punkty. Jeżeli drużyna nie będzie potrafiła odpowiedzieć na to pytanie dostaje najłatwiejsze pytanie za 1 punkt. W przypadku gdy drużyna nie jest w stanie odpowiedzieć na żadne z pytań dostaje informację o kolejnym miejscu kontaktowym i nie otrzymuje punktu. Pytania naprowadzające zadaje nauczyciel ZSSiL nr 2, który będzie obecny w każdym z miejsc kontaktowych. Każdy nauczyciel będzie miał odpowiednie oznaczenie (ZSSiL2 - Śladami Władysława Grabskiego). Po tym jak drużyna zlokalizuje kolejne miejsce kontaktowe, nauczyciel zadaje pytanie historyczne za 1 punkt. Uczestnicy mogą korzystać z Internetu i telefonów komórkowych odpowiadając na pytanie. Jeżeli Uczestnicy nie potrafią znaleźć odpowiedzi na pytanie otrzymują 0 punktów i udają się w kolejne miejsce.
4. Podczas Gry drużyny otrzymują Kartę Drużyny, którą muszą mieć przy sobie. Kartę drużyny wypełnia nauczyciel, który stoi w danym miejscu kontaktowym. Nauczyciel wpisuję liczbę punktów, którą drużyna uzyska w każdym miejscu. Następnie nauczyciel podpisuje się przy punktacji i oddaje Kartę uczestnikom.
5. Zasady Gry zostaną przedstawione uczestnikom przez opiekunów drużyn w szkole i przypomniane przed jej rozpoczęciem.
6. Podczas Gry każda drużyna musi posiadać sprawnie działający telefon kontaktowy, za pośrednictwem którego będzie mogła (w razie konieczności) skontaktować się z Organizatorem.
7. Uczestnicy Gry, w trakcie jej trwania mogą poruszać się pieszo lub środkami transportu publicznego.
8. Gra toczy się w normalnym ruchu miejskim i prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności.
9. Wyrażając zgodę na udział w Grze uczestnik wyraża zgodę na: wzięcie udziału w Grze na warunkach określonych w regulaminie oraz przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych uczestnika w zakresie niezbędnym dla przeprowadzenia Gry (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.09.1997 (Dz. U. nr 133 poz. 883).
Wyłanianie zwycięzców
-
- Wygrywa Drużyna, która zdobędzie największą ilość punktów.
- Ogłoszenie wyników Gry i wręczenie nagród nastąpi 27.03.2018 r. o godz. 10.00
Nagrody
1. Dla zwycięzców przewidziano nagrodę główną, dla pozostałych drużyn nagrody pocieszenia.